تاثیرات هاست میزبانی بر روی سئو سایت

1

تاثیرات هاست میزبانی بر روی سئو سایتReviewed by معین همراهی on Feb 6Rating:

hosting تاثیرات هاست میزبانی بر روی سئو سایت

 

هاست را میتوان به ۲ صورت به مسئله سئو ربط داد:
یکی سرعت سروری که شما از حافظه اون استفاده می کنید، که در سرعت باز شدن صفحات شما بی تاثیر نیست!(سرعت باز شدن صفحه هم از عواملیه که مد نظر روبوتهاست)
مورد دوم هم مربوط میشه به پهنای باند،آپتایم بودن و در کل در دسترس بودن همیشگی سایت.برای شماییکه هاست می خرید مهمترین گزینه پهنای باند هستش تا خود فضا!حالا چرا اینها مهمه و در مسئله سئو تاثیر داره؟

زمانیکه به دلیل اتمام پهنای باند و یا مشکلات احتمالی هاست،سایت شما باز نشه و از شانس همون موقع هم روبوت گوگل به سایت شما سری بزنه،امتیاز منفی به سایت شما تعلق میگیره و تا اونجایی هم که تجربه شخصیه من میگه تاثیر این امتیاز منفی خیلی زیاده!!!
پس اولا تا میتونید و بخصوص برای سایتهای حرفه ای به هیچ وجه از هاست های رایگان اشتراکی استفاده نکنید.
هر ارزونی بی دلیل نیست،پس فریب قیمت های پایین بعضی از هاست ها را نخورید.(البته لازم هم نیست خیلی گرون خرید)خیلی از کسانی که الان مدعی نمایندگی هاستینگ هستند بصورت تک نفره(شرکت نیستند!) و اجاره سرور،اقدام به فروش هاست می کنند و ممکنه بعد مدتی اصلا این کار را رها کنند و کل مطالب شما که روی هاست اونهاست بپره!! (متاسفانه عین این موضوع را برای یکی از دوستام دیدم)
در ضمن گاهی اوقات آی پی سرور توسط سایتهایی مثل گوگل بلوکه میشن.بطور مثال دلیلش هم میتونه این باشه که خود سرور بطور مدام سایتهای عضوش را در موتورهای جستجو ثبت میکنه و خوب مورد خشم موتورهای جستجو قرار میگیره!
در انتخاب هاست و پلن انتخابی(تاکید میکنم که به پهنای باند خیلی توجه کنید) و حتی نوع سرور که ویندوز باشه یا لینوکس(با توجه به اسکریپت) خیلی دقت کنید چون انتقال هم به این سادگیا نیست!

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *