بررسی تغییرات سئو گوگل در سال جدید

1

بررسی تغییرات سئو گوگل در سال جدیدReviewed by Moein on Mar 29Rating: 5.0تغییرات سئو گوگل در سال جدیدتغییرات سئو گوگل در سال جدید

google.2 بررسی تغییرات سئو گوگل در سال جدید

تغییرات سئو گوگل در سال جدید

 

در سالی که گذشت وبسایت های بسیاری دچار تغییر و تحول شدند . برخی از آنها با افزایش بازدید و رتبه در گوگل مواجه شدند و برخی دیگر دچار افت بازدید و رتبه سایت در گوگل شدند . علت این اتفاقات بر روی سایت وبمستر ها تغییرات در الگوریتم گوگل بوده و البته همه متوجه این تغییرات شده اند . حال به بررسی چگونگی عملکرد گوگل در سال جدید میخواهیم بپردازیم و به سایت هایی که دچار افت شده بوده اند کمکی کنیم تا سایت خود را پیشرفت دهند .

 

موبایل فریندلی

یکی مورد از تغییرات گوگل رسپانسیو بودن طراحی سایت می باشد ، که کابران زیادی به این موضوع اهمیت نمیدهند چرا که توجهی به کاربران موبایل خود ندارند درصورتی که گوگل این موضوع را بسیار مهم میشمارد . وبمستر ها باید به کاربرانی که سایت آنها را با مویایل مشاهده می کنند امکان این را بدهند تا بدون مشکل و خوانا مطالب سایت برایشان قابل رویت باشد.

 

ایجاد محتوای اختصاصی و مفید

بار ها در الگوریتم های مختلف مشاهده کردیم که گوگل تاکید بر ایجاد محتوای اختصاصی و مفید داشته . سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که کاربرانی که سایت شمارو می بینند نیاز به این مقاله داشته اند و صرفا جهت اینکه وبسایت را پر کنید و ربات های گوگل رو به سمت وبسایت های خود بکشید نباشد . یک محتوای خوب و مناسب شامل الفاظ با گرامر درست و صحیح و قایل خوانا برای هر کاربر آماتور و حرفه ای باشد.

 

استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب بین دوستان در این شبکه ها از راه هایی برای بهبود سئو بوده و تا به امروز ادامه داشته . لذا توجه کردن به این موضوع می توانند به وبسایت شما کمک کند . شبکه های اجتماعی مفید شامل فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس و … می باشد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *