افزونه اشتراک گذاری مطالب

1

افزونه اشتراک گذاری مطالبReviewed by Moein on May 7Rating: 5.0افزونه اشتراک گذاری مطالبافزونه اشتراک گذاری مطالب

share file افزونه اشتراک گذاری مطالب

ایجاد امکان به اشتراک گذاری مطالبی که می نویسید موضوع مهمی است که به کاربران شما اجازه می دهد تا مطالب را در شبکه ها به اشتراک بگذارند و این امر باعث می شود مطلب شما شناخته تر شود و افراد بیشتری را جذب خود کند. حال امروز تصمیم داریم افزونه هایی را معرفی کنیم که قدرت به اشتراک گذاری را در سایت افزایش خواهند داد.

۱- ایجاد دکمه های به اشتراک گذاری قدرتمند با افزونه Digg Digg

دیگ دیگ یک افزونه ی به اشتراک گذاری است که دارای تنظیمات اساسی می باشد. نوار ابزار عمودی شکلی را در گوشه ی سمت چپ مقاله ها ایجاد میکند که با اسکرول کردن حرکت میکند. البته اگر تمایل به این مدل ندارید می توانید آن را در بالای مقالات خود به شکلی ثابت ایجاد کنید.
این افزونه دارای تنظیمات بسیار گسترده ای است.

 

۲- افزونه ی W3 total cache

افزونه ی فوق العاده کارایی می باشد.با تست این افزونه متوجه نکاتی از آن میشید که شما را متحیر خواهد کرد. این افزونه باعث می شود که کاربران شما کمترین زمان را برای دانلود در سایت شما صرف کنند و به سرعت کار آنها انجام شود. همچنین سرعت بارگذاری صفحات بسیار کم خواهد شد! اما چطور باعث به اشتراکت گذاری مطالب می شود؟!
زمانی که سرعت بارگذاری سایت شما به حداقل میرسد زمان بسیار اندکی را صرف اشتراک گذاری پست ها خواهید کرد. برای همین کاربران لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر بمانند تا این اتفاق بیفتد.

 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *