ساختار جدید لینک ها در نتایج گوگل

1

ساختار جدید لینک ها در نتایج گوگلReviewed by Moein on Apr 22Rating: 5.0ساختار جدید لینک ها در نتایج گوگلساختار جدید لینک ها در سالل 2015 در نتایج گوگل برای کاربران موبایل

showing the new phone 385 19321349 ساختار جدید لینک ها در نتایج گوگل

در مدت زمان نسبتا زیادی که از آخرین آپدیت گوگل میگذرد ، تغییر و تحولاتی مشاهده میشود. امروز به یکی از مهمترین تغییرات می خوام اشاره کنم ، یعنی تغییر در ساختار لینک سایت ها در نتایج جستجوی گوگل البته برای جستجوی کابران موبایل . مثل اینکه این اواخر کاربران موبایل اهمیتشون بالاتر رفته و الگوریتم هم داره به همین سمت میره ، اول که سازگار بودن قالب با موبایل و بعد هم این نشون دهنده صحت این حرف بندست .

domain replacement after 238x300 ساختار جدید لینک ها در نتایج گوگل domain replacement before 239x300 ساختار جدید لینک ها در نتایج گوگل

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بعد از اعمال این تغییرات آدرس از شکل :
en.m.wikipedia.org/…/History_of_google…

به شکل موقعیت دقیق آن لینک در آمده است مانند مثال زیر :
WIKIPEDIA > WIKI > GOOGLE

اولین قسمت نشان دهنده ی نام سایت میباشد که در اینجا ویکی پدیا است قسمت بعدی ( ( WIKI  نشان دهنده ی نام فولدری است که مطالب در آن دسته بندی شده است و قسمت پایانی فایل مربوط به مطلب میباشد که به صورت موقعیت در می آید .

اما این تغییرات چه مزیت هایی خواهد داشت ؟
اولین مزیت این تغییرات آن است که با توجه به اینکه آدرس امکان دارد بسیار طولانی باشد و گوگل هم نمیتواند بیشتر از یک تعداد کاراکتر را نشان دهد در نتیجه ادامه ی آدرس نشان داده نمیشود اما با وجود این ویژگی موقعیت مطلب به صورت دقیق و با کوتاهترین کاراکتر به نمایش در می آید . دومین مزیت این تغییرات به نفع صاحبان سایت هایی است که در نتایج گوگل حضور دارند با توجه به اینکه این روش آدرس را به صورت دسته بندی شده و یک سری کلمات کلیدی نمایش میدهد باعث میشود که آن سایت علاوه بر اینکه از طریق توضیحات سایت خود ورودی گوگل دریافت میکند بتواند تا از این تغییر هم ورودی به جیب بزند !!! که خود نیز نوعی منفعت برای صاحبان این تیپ سایت ها است .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *