بهینه سازی بیش از حد

1

بهینه سازی بیش از حدReviewed by Moein on May 18Rating: 5.0بهینه سازی بیش از حدبهینه سازی بیش از حد

optimize your life بهینه سازی بیش از حد

بهینه سازی بیش از اندازه

این میتواند اولین دلیل و به نظر من رایج ترین دلیل برای افت تمامی وبسایت ها باشد. بسیاری از وبمستران ما با مباحث سئو آشنا نیستند و وقتی هم که آشنا میشوند روش استفاده از آن را نمیدانند.به طور مثال بسیاری براین باور هستند که تک تک اصول سئو باید در یک وبسایت رعایت شود به طور مثال خیلی دقت میکنند که از تگ h1 بیشتر از یک بار در هر صفحه استفاده نشود این موضوع بد نیست اما یکی از مدیران گوگل در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر از یکی بودن بد است یا نه گفت در وبلاگ خودش بیشتر از ۱ تگ h1 در یک صفحه دارد.این مورد و موارد مشابه از جمله مواردی هستند که به انها بهینه سازی بیش از جد گفته میشود. میتوان گفت شما سایتی بهینه سازی کرده اید که اصلا برای کاربر نمیباشد و فقط هدف شما خوشحال کردن موتورهای جستوحو میباشد. شما باید متوحه باشید در ایجاد هر وبسایتی یک هدف دلیل اصلی ایجاد آن میباشد.اگر هدف اول شما راضی کردند موتورهای جستوجو باشد و سعی کنید خودتان را به شکلی نشان بدهید که بهترین هستید به این کار شما Over Optimization گفته میشود. برای ریکاوری از این مشکل قبل از وبسایت خودتان را چک کنید ببینید واقعا شما در وبسایتتان Over Optimization انجام داده اید؟ اگر پاسخ مثبت است راه خود را عوض کرده و به سمت ایجاد محتوای جدید بروید. بهینه سازی بیش از حد یکی از دلایل و روش های ریکاوری از الگوریتم گوگل پنگوئن می باشد .

به طور خلاصه نمونه های بهینه سازی بیش از حد که باید از آنها خودداری کنید :

  • ۱-  تکرار مصنوعی کلمات کلیدی (keyword stuffing) در هر کجای وب سایتتان
  • ۲-تکرار بیش از حد لینک های داخلی به خصوص با کلمات کلیدی
  • ۳-وسواس در رعایت تراکم کلمات کلیدی در متن (نوشتن برای گوگل.به جای کاربر)
  • ۴-قرار دادن alt و title برای تصاویر بی معنا و نمادین
  • ۵-تلاش برای ارتقای رتبه در کلمات کلیدی بی ربط یا کلمات کلیدی که ، وب سایت شما برای انها حرفی برای گفتن ندارد
  • ۶-تمرکز بیش از حد روی link building و ایجاد بک لینک، به جای توجه به محتوا، خدمات و تبلیغات و برندینگ
  • ۷-اصرار بر آوردن کلمات کلیدی در url ها و نام دامنه
  • ۸- استفاده بیش از یک تگ h1 در هر صفحه
  • ۹-link building بیش از اندازه (خود کلمه اندازه باتوجه به رقابت و … تعریف دارد و مفصل است) برای صفحات خاص با کلمات خاص
  • ۱۰- تغییر عنوان و آدرس بک لینک های فعلی به هر دلیلی
  • ۱۱-nofollow کردن لینک های داخلی
  • ۱۲- بهینه سازی بیش از حد برای نشان دادن این که تجارت محلی هستید(با توجه به الگوریتم کبوتر).یعنی درج مطالب و صفحات مرتبط با شهر ها که شما هیچ نمایندگی یا خدمات یا دفتر فیزیکی برای آن شهر ها ندارید و صرفا برای افزایش ورودی گوگل و سازگاری با الگوریتم کبوتر گوگل این کار را انجام داده اید.
  • ۱۳-هر چیز دیگری که عقل حکم می کند، در حال وسواس به خرج دادن و بهینه سازی بیش از حد هستید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *