نحوه جذب موتور های جستجو

1

نحوه جذب موتور های جستجوReviewed by معین همراهی on Aug 3Rating:

Untitled 1 نحوه جذب موتور های جستجو

از راه هایی که باعث می شود سایت ما برای موتورهای جستجو جذاب باشد و باعث می شود که موتورهای جستجو مقاله و متن ما را برای کاربران به نمایش بگذارند ، محتوای قوی هست .
راه های و شویه های بسیاری وجود دارد که ما محتوای قوی را از محتوای ضعیف شناسایی کنیم . شاید این کار برای شما سخت و دشوار باشد اما با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید این تفاوت بزرگ را احساس کنید .
چگالی و میزان استفاده از کلمات کلیدی :
یکی از پرسه های بسیار مهم و دقیق در سایت نویسی انتخاب کلمات کلیدی برای سایت می باشد . بعد از انتخاب کلمات نیاز نیست که در تمامی محتو و صفحات سایت خود از این کلمات به تعداد بسیار فراوان استفاده کنید ، سعی کنید همیشه متن شما متعاول و طبیعی باشد ، نه کم و نه زیاد . درصد و میزان دقیقی برای استفاده از کلمات نمی شود گفت تنها باید تراکم کلمه را رعایت کنید و از کلمات به صورت استاندارد و به جا استفاده کنید .
نوع محتوا و تعداد کلمات :
با استفاده از این شیوه می توانید خیلی سریع متن قوی را با متن ضعیف تشخیص دهید .
حد الامکان باید طول محتوای خود کمتر از ۳۰۰ کلمه نباشد و در انتخاب کلمات خود بسیار دقت کنید و سعی کنید متن رسمی بنویسید ، چون گوگل تفاوت  متن گفتاری با متن نوشتاری را متوجه می شود و سعی کنید تراکم کلمات را هم رعایت کنید و متنی با کیفیت تولید کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *