مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی

1
مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی

مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی


مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتیReviewed by Moein on May 19Rating: 5.0مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتیمکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی

online marketing مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی

یکی از موارد مورد تاکید گوگل در الگوریتم گورخر خود مشخص بودن و حقیقی بودن ساختمان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی در بخش وسیع می باشد و جلوگیری از هر نوع دلال گری و کلاهبرداری به اسم شرکت واقعی و شرکت غیر واقعی دراین بین می باشد. با وجود محبوبیت شدید خرید اینترنتی تمامی خریداران ترجیح می دهند از جای خرید اینترنتی انجام بدهند که فروشگاه مورد نظر دارای مکان فیزیکی باشد. و به راحتی شکایات خود را ابراز کنند. و خدمات الگوریتم گورخر گوگل باعث بهبود و بالا رفتن کیفیت وب سایت فروشگاه های اینترنتی و باعث بهینه سازی وب سایت شده و کاربران یک خرید راحت و بهتر را تجربه می کنند هدف از این به روز رسانی گورخرگوگل این است که خرید آنلاین کارآمد تر صورت گیرد. و تنها وب سایت های با کیفیت بالا و دارای استاندارد گوگل از حملات الگوریتم گورخر گوگل در امان خواهند ماند. داشتن پشتیبانی آنلاین ( Live Chat ) هدف اصلی الگوریتم گورخر گوگل افزایش سطح راحتی برای خریداران آنلاین می باشد و یک” گفتگو زنده” راه حل موثر در افزایش راحتی و رضایت مندی مشتریان می باشد داشتن سیاست شفاف در فروشگاه یکی از سیاست های واضح الگوریتم گورخر گوگل حفاظت از حقوق “حریم خصوصی” و “شرایط و ضوابط” مصرف کننده گان فروشگاه های اینترنتی می باشد و همه این شرکت ها باید مطابق با سیاست های گوگل همسو باشد

همسو بودن تبلیغات فروشگاه ها با مسیر تبلیغات

تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی باید همسو با محصولات ارائه شده از طرف شما باشد. و نباید تبلیغات شما نا مرتبط با محصولات شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *