سئو در لغت به چه معناست؟

1

سئو در لغت به چه معناست؟Reviewed by Moein on May 17Rating: 5.0سئو در لغت به چه معناست؟سئو در لغت به چه معناست؟

seoword cover سئو در لغت به چه معناست؟

سئو در لغت به چه معناست ؟

سئو مخفف کلمه ی Search Engine Optimization هست به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گر. یعنی به شکل زیر :
Search = به معنی جستجو
Engine = به معنی موتور
Optimization = به معنی بهینه سازی
پس زمانی که ما سایت رو سئو میکنیم در واقع اون سایت رو میایم برای موتور جستجوگر بهینه میکنیم حالا اون موتور جستجوگر میتونه گوگل باشه ، بینگ باشه ، یاهو باشه و یا هر موتور جستجوگر دیگه .

هدف از سئوی سایت ها :
در حال حاضر تمامی وبمستر ها یعنی کسانی که سایت دارند به دنبال راهی هستند تا درآمد خودشون رو افزایش بدند حالا تو این مسیر راه های زیادی برای افزایش بازدید و کسب در آمد بیشتر وجود داره مثل : تبلیغات در سایت ها، تبلیغات در گوگل ، پاپ آپ ، تبادل لینک و … اما یکی از روش هایی که باعث افزایش بازدید و در نهایت کسب درآمد بیشتر میشه سئو هست بنابر این اگر کسی سایتش سئو شده باشه به دنبالش افزایش بازدید و در نتیجه کسب در آمد خواهد داشت .

چرا سئو حائز اهمیت میباشد؟
سئو تماماً در رابطه با رتبه میباشد اما چرا این رتبه اینقدر ارزشمند هست؟ در اواخر بهار سال ۱۱۲۲ کمپانی Slinghshot SEO مطالعاتی در زمینه CTR نتایج جستجو انجام داد. در این مطالعه رتبه در نتایج جستجو و میزان CTR آنها مورد بررسی قرار گرفت. سئوی خوب نیازمند برنامه ریزی و استراتژی میباشد. بهترین نقطه برای شروع یادگیری سئو درک نحوه عملکرد موتورهای جستجو میباشد. با درک عملکرد موتورهای جستجو قضاوت بر روی تکنیکهایی که میتوانند موفق باشند و تکنیکهایی که احتمال موفقیت کم دارند آسانتر میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *