الگوریتم دزدان دریایی منتشر شد

1

الگوریتم دزدان دریایی منتشر شدReviewed by معین همراهی on Nov 7Rating:

DMCA algorithm pirates الگوریتم دزدان دریایی منتشر شد

سوابق الگوریتم PIRATE :
 
بعد از گذشت بیش از ۲ سال پس از الگوریتم های پاندا و پنگوئن آپدیت جدید گوگل "دزدان دریایی" نام دارد که در ماه آگوست از سال ۲۰۱۲ میلادی جایی که کپی برداری به بالاترین حد خود رسیده بود گوگل تصمیم گرفت تا با این بی نظمی مبارزه کند بنابراین الگوریتمی تحت عنوان دزدان دریایی ( نسخه ی اولیه )  رامنتشر کرد تا سایت هایی که قانون کپی برداری را نقض میکنند دچار مجازات شده و بهای کپی برداری از سایت های دیگر را بپردازند .
 
نحوه ی عملکرد الگوریتم PIRATE :
 
این الگوریتم شبیه الگوریتم های پاندا و پنگوئن بوده و از لحاظ کاربرد دقیقا مانند این دو الگوریتم عمل میکند . ساز و کار این الگوریتم به این شکل است که ابتدا تمامی سایت های موجود در نتایج گوگل را پردازش کرده تا سایت های کپی بردار را از غیر کپی بردار تشخیص دهد . سپس سایت هایی که  با مشخصات کپی بردار یافت توسط بخش وب اسپم جریمه خواهند شد . جریمه انواع و اقسام مختلفی دارد مانند : سند باکس ، پنالایز و … موردی که در اینجا رخ میدهد از نوع سند باکس خفیف میباشد یعنی بعد از مدت کوتاهی دوباره صفحه ی ایندکس شده به جایگاه قبلی خود باز میگردد .
 
چگونه می توان از مجازات این الگوریتم دور ماند ؟
 
از کپی و پیست کردن مطالب بدون ذکر منبع بپرهیزیم .
از اسکریپت ها و یا افزونه های خبرخوان و ایندکس آن در سایت خود استفاده نکنیم این امر موجب میشود تا شما مستقیما جریمه شوید.
صفحات آی فریم قاتل سئوی سایت میباشد به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی چه برای ایندکس سایت های دیگر در سایت خود و چه برای موارد دیگر استفاده نکنید .
برای آگاهی ربات های گوگل از مطالب کپی و غیر کپی سایت از متاتگ کپی رایت استفاده نمایید و حتما از پینگ های موجود استفاده نمایید تا ربات ها به خوبی از تولید محتوای شما آگاه باشند .
 
آیا امکان دارد سایتی به اشتباه دچار مجازات این الگوریتم شود ؟
 
خیر – هوش مصنوعی این الگوریتم در حد یک انسان بالغ میباشد و محال است سایتی به اشتباه دچار پنالتی شود . 

 

کپی برداری از این مقاله تنها با ذکر منبع بلامانع است .

با تشکر لطفا به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *