استفاده نادرست از افزونه ها

1

استفاده نادرست از افزونه هاReviewed by معین همراهی on Feb 22Rating:

plugin problems استفاده نادرست از افزونه ها

بنده به شخصه خیلی از وبمستر هارو دیدم که هر افزونه ای زیر دستشون میاد رو نصب و فعال می کنند . حالا باید بدونیم آیا این افزونه که نصب کردیم به کار ما میاد یا خیر ؟ خب متاسفانه برخی وقتی افزونه ای نصب می کنند و می بینند به دردشون نمیخوره اونرو پاک نمیکنند ، و همینطور ول میکنند دیگه . بعضی از افراد هم هستند هرافزونه ی سئو میبینند همرو نصب میکنند غافل از اینکه بدونند آیا میشه به این افزونه اعتماد کرد که مشکلی نداره ؟

حالا بیاییم به معایب زیاد بودن افزونه در سایت بپردازیم ; اول اینکه سرعت سایت دراثر زیاد بودن افزونه کند میشه . ثانیا ممکنه شما از افزونه ای استفاده کنید که دچار باگ باشه و امنیت سایت شمارو کاهش بده و سایت شما هک بشه . نمونش هم افزونه contact form 7 که یه ورژن ازش منتشر شده بود که باگ داشت و میشد از طریق اون باگ سایت رو هک کرد که الان این مشکل برطرف شده . یه عیب دیگه از ازدحام افزونه اینه که ممکنه یه افزونه ای از طرف گوگل بلاک یا اسپم شده باشه و ما هم از همه چی بی خبر بیاییم اونو نصب کنیم . خب مسلما سایت ما هم دچار مشکل و افت خواهد شد .

از همه ی دوستان تقاضا دارم اولا افزونه هاتون رو از جای معتبر نصب یا دانلود کنید . ثانیا اگر افزونه ای نصب می کنید و می بینید به دردتون نمیخوره پاکش کنید ، نگه ندارید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *